گرماتاب

Wiki Article

هزینه نصب، هزینه تجهیزات و هزینه‌های بهره‌وری در طول دوره عمر محصول نیز در انتخاب هیتر تابشی تأثیرگذار است.

بله، تمامی هیترهای تابشی برای گرم کردن فضاهای بزرگ مانند کارگاه‌ها، انبارها و سوله‌ها، مناسب هستند و بسته به نوع مساحت و میزان گرما، به کار می‌روند.

این بخاری‌ها گرمای جهت‌دار تولید می‌کنند که می‌تواند بلافاصله و بدون انتظار احساس شود. استفاده از هیتر تابشی لوله ای حتی در هوای بادی، گرما از بین نمی‌رود.

یکی از انواع گرماتاب دکوراتیو است که این گرماتاب های تابشی زمینی هم مانند سایر گرماتاب‌ها از سیستم گرمایش تابشی برای گرمایش محیط بهره برده است و بازدهی بالایی در گرمایش محیط موردنظر دارد.

ماده واسطه حرارت را از تابش گرما جذب کرده و سپس آن را به فضای اطراف منتقل می‌کند. در صورت استفاده از هوا، هوای گرم تر از منبع حرارتی جذب تابش گرما می‌شود و با حرکت و ترکیب با هوای سردتر، حرارت را به فضای اطراف منتقل می‌کند.

دلایل خرابی موتور کولر آبی کولر صنعتی قابل حمل بخاری تابشی و خرید آن مزایای کولر آبی در انبار صنعتی سیستم گرمایش از سقف

به هیچ عنوان سیم‌ها و اتصالات لخت و سر باز در محیط رها نشود. هنگام کار از خرید گرماتاب دستکش‌ها و دستگیره‌های نا رسانا استفاده شود. محیط به هیچ عنوان خیس نباشد.

گرمایش کامل، قابلیت تنظیم حرارت، گرمایش سریع و یکنواخت و… از جمله این موارد هستند.

قابلیت تنظیم دما در هیتر تابشی، افراد را قادر می‌سازد تا شرایط حرارتی فضای باز را با توجه به ترجیحات خود تنظیم کنند.

از آنجایی که گرمای تابشی سریع تولید می‌شود، نیازی به پیش گرمایش گران قیمت نیست. بنابراین می‌توانید در هزینه‌های گرمایش مناطقی که به ندرت استفاده می‌شود صرفه‌جویی کنید.

در مکان‌هایی که باد سرد حاکم است، گرماتاب‌ها می‌توانند از تأثیرات ناخوشایند سرما و باد جلوگیری کنند و افراد را از سرماحس کردن در فضاهای باز محافظت کنند.

آدرس تهران : تهران، خیابان دکتر بهشتی، نرسیده به کاووسی فر، جنب بانک سپه

این اقدام منجر به افزایش بهره‌وری در تولید محصولات گردیده و نتیجتاً به بهبود عملکرد کلان مزرعه منجر می‌شود.

مصرف این نوع هیترهای تابشی، برق بوده و از اینرو نیاز به نصب دودکش ندارند. یک از مهمترین مزایای این دستگاه عدم ایجاد آلودگی به جهت تولید احتراق و محصولات حاصل از آن میباشد.

Report this wiki page