کرکره برقی پارکینگ

Wiki Article

درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای از رایج‌ترین انواع درب‌های اتوماتیک خانه هستند. این نوع درب‌ها از تیغه‌های فلزی یا آلومینیومی تشکیل شده‌اند که به صورت رول شده در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

This will likely raise your natural and organic visibility and improve your website authority, So which makes it stronger versus Google updates. Look into our bargains for more information.

امروزه در بسیاری از مکان های پرتردد همچون: ورودی فروشگاه ها، بیمارستان ها و مغازه ها، از درب شیشه ای اتوماتیک استفاده می شود. این سازه نوعی درب اتوماتیک است که به صورت شیشه ای، طراحی و ساخته شده است. این درب، بدون دخالت دست و به صورت کاملا اتوماتیک، توسط اپراتور، باز و بسته می شود.

Just checked your yashildoors.com’s baclink profile, I recognized a reasonable share of harmful links pointing to your internet site

این کرکره ها تا حد زیادی در اتلاف دما صرفه جویی می نمایند و همچنین می توانند عایق صوتی نیز باشند. می توان از صفحاتی مانند توری برای جلوگیر از حشرات به داخل منازل استفاده کرد. به علاوه برخی از انواع کرکره را می توان طوری تنظیم نمود که در هنگام خالی بودن منزل، با فواصل معین کرکره باز و بسته شود و این تصاویر را برای ناظران خارجی ایجاد کند که ساختمان خالی نیست.

این موتور ها دارای سیستم خلاص کن هستند و لی در بیشتر مدل های آن خبری از زنجیر خلاص کن و باتری بکاپ نیست.

برای توصیف این نوع درب اتوماتیک ما از شما می‌خواهیم که درب اتوبوس‌ها را به یاد بیاورید. درب اتوماتیک تاشو، کارکردی شبیه به درب‌های اتوبوس دارد و همین ویژگی که لت ها روی هم تا می‌شوند برای مکان‌هایی که فضای کوچکی دارند ولی در عین حال فضای زیادی برای عبور مرور نیاز دارند بسیار کاربردی است. برای مطالعه بیشتر درب اتوماتیک تاشو کلیک نمایید.

نصب این موتور ها آسان تر از دیگر موتور هاست و در صورت خرابی ساده تر تعمیر می‌شوند.

درب‌های اتوماتیک به دلیل اینکه به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شوند، باعث کاهش اتلاف انرژی می‌شوند.

در مجموع، درب‌ اتوماتیک سرویس منبع بهداشتی می‌توانند گزینه خوبی برای مکان‌های عمومی و خانه‌ها باشند.

قیمت درب اتوماتیک حیاط به عوامل مختلفی از جمله نوع درب، جنس درب، ابعاد درب، برند درب و کیفیت درب بستگی دارد.

درب اتوماتیک شیشه ای بر اساس نوع فریم و شیشه‌ای که در ساخت آن به کار می‌رود و همچنین بر اساس نوع کارکرد آن به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. درب شیشه ای اتوماتیک کشویی، درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی، در اتوماتیک شیشه ای گردان، در اتوماتیک شیشه ای لولایی ، در اتوماتیک زاویه دار(مثلثی) و در اتوماتیک تاشو از انواع در اتوماتیک شیشه ای است.

استفاده از درب اتوماتیک به خصوص در اماکن عمومی به یکی از ملزومات ساختمان‌ها تبدیل شده است. علاوه بر اماکن پرتردد استفاده از درب‌های اتوماتیک برای ساختمان‌های مسکونی نیز روز به روز در حال افزایش است.

این صرفه‌جویی‌ها در دراز مدت می‌توانند سود قابل توجهی را برای افراد و سازمان‌ها به همراه داشته باشند.

Report this wiki page